اینجا ..

نو شدن زمان می برد ..

اینجا ..

نو شدن زمان می برد ..

اینجا ..

از آنجا شروع شد که من گفتم:
من اینجا -یعنی توی این فضای مجازی-
بیشتر خودم هستم ..
و شنیدم:
خب خودتان را عوض کنید،
خودی که به درد خدا نخورد، بی خود است ..
گفت خودش را می گوید اما ..
من را می گفت.
و از آن روز این قصه آغاز شده است
و این داستان ادامه دارد ..

سه شنبه, ۳ دی ۱۳۹۲، ۱۱:۲۰ ب.ظ

راه افتادند سمت کربلای شما -پیاده- ..

..

 

اینجا یکی تشخیص انواع تومورها و بدخیمی ها را حفظ می کند .. یکی انواع باکتری های باسیل گرم منفی ..

یکی نشسته این گوشه از دست دل ریش ریش شده اش توی سرخودش می زند و در به در دنبال برگرداندن تکه تکه هاش است که هر کدام یکجایی گیر کرده اند و بعضی اما کنده نمی شوند که نمی شوند ..

و خیلی ها این وسط راه افتاده اند سمت شما - پیاده- ..

شاید از همین توبه شکستن* های بی اندازه ست که نگاه خاصتان را نداریم .. شاید هم راست بگویند و تا بحال "واقعا"نخواسته ام که نشده .. نخواسته ام که آنجا نیستم .. که پیاده نشده ام و راه نیفتاده ام سمت شما .. که اینجا نشسته ام وسط جزوه های پهن شده ی توی اتاق خوابگاه و خسته ی خسته ی خسته .. ازین همه مجبور بودن ها و این همه محروم بودن ها و این همه دلتنگی ها ، نهایت کاری که میکنم این است که تلویزیون را روشن کنم و به پیاده های سمت کربلای شما زل بزنم .. و زل بزنم و حس بدبختی کنم که اینجا نشسته ام .. و راه نیفتاده ام سمت شما - پیاده- ..

ز بس شکسته توبه را دلم میان موج ها ..

شکسته قایق دعا، نمی برد به ساحلم .. .. ..

نمی برد

نمی برد

نمی برد

نمی برد به ساحلم ..

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۲/۱۰/۰۳
عین. کاف.

نظرات  (۸)

شما میتونی این درس خوندنتو در همون راستا انجام بدی و تاثیر گذار تر هم باشی به یاری آقا!
در مرزی میان بهت و بی تابی که نمی شود صدا به صدا رساند . از جا بلند شد .. حرف زد ... داد زد ... گریه کرد ...
دیده ای سرّ ِ دندان که بعد باز می شود چطور است ... حالا ما نشستیم به تماشای رفتن مسافران و برگشتنشان ... سرّ شدیم تا سال بعد و شاید حسرتی دیگر .. و دردی که دوباره نو شود ...
۰۲ بهمن ۹۲ ، ۰۰:۱۳ طلبه جهادگر

سلام

وب خوبی دارید هرچند وقت نشد همش رو بخونم! ولی یه گشتی زدم!!

و خوندم مخصوصا نوشته های کوتاه خیلی خوب بود...

منم تازه یه کار خیلی کوچیک رو شروع کردم...

برای بهتر شدنش نیاز به نظرات قشنگتون دارم، ممنون میشم منو با نظراتتون کمک کنید.

امیدوارم تو زندگی موفق باشید و همیشه خوشبخت و شاد...

Harakat.blog.ir

منتظرم...

۰۲ بهمن ۹۲ ، ۱۵:۳۳ یگانه سادات میری

همیشه کافى نیست که توسط دیگران بخشیده شویم،

گاهى باید یاد بگیریم که خودمان هم خودمان را ببخشیم.

نلسون ماندلا

۰۸ بهمن ۹۲ ، ۱۰:۲۱ علی نظریان
زنگ درب خونه خدا!!!
۰۸ بهمن ۹۲ ، ۲۱:۳۷ سید محمد رضی زاده
خواستن توانستن است...
شاید ی وقتی داشته باشی، آقا خیلی مهربونه
سراسر عالم نشانی از اوست...

۲۷ بهمن ۹۲ ، ۰۴:۳۱ محسن شفیعی
:(

دیدگاه شما

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی