اینجا ..

نو شدن زمان می برد ..

اینجا ..

نو شدن زمان می برد ..

اینجا ..

از آنجا شروع شد که من گفتم:
من اینجا -یعنی توی این فضای مجازی-
بیشتر خودم هستم ..
و شنیدم:
خب خودتان را عوض کنید،
خودی که به درد خدا نخورد، بی خود است ..
گفت خودش را می گوید اما ..
من را می گفت.
و از آن روز این قصه آغاز شده است
و این داستان ادامه دارد ..

جمعه, ۱۷ خرداد ۱۳۹۲، ۱۱:۰۴ ب.ظ

راه رفتن میان حق و باطل میانه روی نیست .. ؟

 

درسم که ندارم .. فرجه هم  که نیست .. خطر افتادن ایمونولوژی هم حتی تهدیدم نمی کنه ..

اصلاً اوضاع دقیقاً مساعده که من شب و روز -بی اغراق- فقط فکر کنم به اینکه خدایا چی میشه و من چه باید بکنم؟  

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۲/۰۳/۱۷
عین. کاف.

نظرات  (۱۳)

راه رفتن میان حق و باطل میانه روی نیست! "
راه مشخص است ، انقلاب مشخص است ، گفتمان هم مشخص...
آدم هر چقدر هم میخواهد منطقی باشد باید در همین زمره حداکثرها را داشته باشد ...
مشکل خیلی هایی که به جلیلی اعتماد ندارند و همین کاندیداهای دیگر هم همین است که فکر می کنند قرار است با این میانه روی و سازش کاری به زعم آنها ما لبخند بزنیم ... ! 
قول صریح انقلاب امام و رهبری نشانه ای از این طریق ندارد اما !!
نویسنده:

با وجود اینکه خییییلی از انتقادات دیگران وارد است ..

دلم به هیچکدامشان رضا نمی دهد ،

با اینکه هنوووزز .. مطمئن نیستم : ((

 

۱۹ خرداد ۹۲ ، ۱۲:۴۳ هاتف 1.الف چ
دوست عزیزم وظیفه ما شناخت اصلح است ن انسان کامل
کسیک تاکید میکنه پیشرفت در پیروی  از اسلام ناب و ولایت مطلقه فقیهه و به دنبال عملی کردن حرف ایشونه اما بقیه با وجود هزارتا شعار حتی این جمله رو یکبارهم نگفته
من که تا دیروز قالیبافو مشابه هاشمی میدیدم وقتی تو مشرق نیوز اخطار دکتر جلیلی رو دیدم ک به قالیباف نگویید تکنوکرات و رقبای منو تخریب نکنید دیگ این حرفو ترک کردم
کاملا تفاوت اخلاقی این آدم با بقیه معلومه
او فقط برای معرفی و یادآوری آرمانهای انقلاب اومده
چن وقتی ازش پرسیدن اگ رای نیاری...
گفت مگ خدمت به نظام فقط ریاست جمهوریه؟؟
و وقتیک این شایعه پخش شد بود ک کاندید دولته...
من کاندیدای دولت نیستم بلکه سرباز ولایت هستم و خداوند روزی را نیاورد که از این خط راه به انحراف ببرم.
اگر دچار انحراف و کج‌روی شدم بدون تعارف مردم مرا مؤاخذه کنند و در این مسیر که تا لحظه مرگ ولایت‌مدار می‌باشم، با هیچ کس تعارف ندارم.
جوانان این کشور در سفرهای شهرستانی و استانی به صراحت به من می‌گویند تا زمانی که پشت سر آقا هستید با تو هستیم؛ وگرنه عهد و پیمانی با جریان، گروه و فردی نداریم...
نویسنده:
       سلام جانم، قدمتون سر چشم ..

هرچی از صب دارم تو سایتا میخونم و که گفتی .. بابا آنلاین .. !

فک نمیکردم تو یه روز انقد جدی بیای اینجا منو مخاطب این حرفا قرار بدی :)

هممم .. عجب روزگاریه !

قسمتی که نوشته بودید هی به همه لبخند بزنیم و اقتصادمان خوب شود خلی جالب و قشنگ بود
کاش مردم میفهمیدن وقتی کسی میاد و میگه من نونو و پنیر و گردو رو به سفرهاتون برمیگردونم یعنی چی؟؟واقعا چه فکری کرده که بین مردم اینقدر اونا رو حقیر به حساب میاره؟
امیدوارم تو این چند روز باقی مونده همه ی رای های سفید تبدیل به نام اصلح ترین فرد ممکن بشه
نویسنده:

قشنگ ..

بقول دوستی مور مورم میشد وقتی می شنیدم این حرف هارو ..

منم امیدوارم ..!

این درسته!!!!نه اون...

این روزها خیلی دلم میلرزید،خیلی دلم میگرفت وقتی منو بابت انتخابم سرزنش میکردن.وقتی بهم میگفتن نشون به نشون طرفداریت از احمدی نژاد.نشون به نشون از کنکورت زدن واسه احمدی نژاد.چقدر رو داری هنوزم داری طرفداریشونو میکنی؟دلم میگرفت.. داد میزنم جلیلی ادامه احمدی نژاد نیست... احمدی نژاد سال88  اصلح بوده.

 بدبختی مااینه که 3 دهه بعد انقلاب اصلحمون شده احمدی نژاد...اهای مشکل ماییم...مشکل ماییم که بهشتی و رجایی تربیت نکردیم...اما بهم میخندیدن

دلم میلرزید وقتی به خودم میگفتم نکنه اشتباه کنم.نکنه بیاد و نتونه اقتصادو درست کنه...به خودم اومدم.مگه پیشوایان   ابیطالب نداشتن؟مگه اونجا دست از اسلام و امامشون کشیدن؟مگه...تاریخ تکراری

حالا مطمئنم وعده های 2 ساله اقتصادو درست میکنم...2ماهه و یا حتی 1 روزه نباید منو از راهم به در کنه...مردم...هنوز خیلی از امام و انقلاب نگذشته

حالا میدونم وقتی با حق باشی شجاع میشی...واسه همینه که دیشب مقابل هجوم زخم زبونای 3 تا از مامورهای راه اهن تهران وسط سالن ایستادم و براشون میخواستم ثابت کنم چرا جلیلی...یه جوری نگام میکردن...نمیدونم قبول کردن یا نه.اما من حقو گفتم...

نویسنده:

اینوری ها منتقد انرژی منفی بده ی روی اعصاب غرغرو بدانندت..

ازاونور هم باید به تعصب و تحجر و بی منطقی و طرفداری بی حساب محکوم بشی ..

خیلی ستمه ..!

ببینمت کاش  فردا دانشگاه!!!

باباوبلاگ شخصی!!!!

نشون به نشون نچرخیدن وبگاههای جمعی بخاطر....!

القصه باز هم امان از فردگرایی و شخص گرایی و....!

امان!

نویسنده:

مقدم مدیر مسئول استاد رئیس سرگروه معاونمون هم سر چشم : ))

نشون به اون نشون که طبیعتاً وقتی نظر یک نفر حاکم باشه بالاخره میشه یه جایی رو اداره کرد کم و بیش!

القصه مطمئن بودم اینو میگی ..!

اما وقتی هرکس یه چیزی میخواد از مسئول یه وبلاگ گروهی و هرروز هم نظر همه عوض میشه و

خود مسئول هم دقیقاً ندونه تو اون وبلاگ چیکاره ست و از اون وب به چی میخواد برسه و

همکاری ها در حد اپسیلون باشه خب همون چیزایی که میدونی پیش میاد و الخ!

بله .. بله .. امان!

تشکر از خیر مقدم که البت بدون گاو گوسفند تو این اوضاع اقتصادی صفایی نداره.

نوضیح1:تاوقتی مدیر نباشی نه میشه جایی رو اداره کنی و نه تفکرت حاکم(البت مرگ بر دیکتاتور)

توضیح 2:یه جمله ی خیلی معروف هس که میگه "استقلال آزادی بیخیال جمهوریت علی الخصوص از نوع اسلامیش"

یا بقول شاعر دلا خوکن به تنهایی که از تن هابلاخیزد!پس علی  الاین همه قاعده  بیخیال:این جمهوریت بی خاصیت بی اپسیلون...!

 

پانوشت1:امروز یکی پرسید:نظرت راجع به کسی که عمل میکنه بدون ایمان قوی و با اعتماد به آدمای با ایمان چیه؟

بهش گفتم بپرس نظرت راجع به قالی باف!چیه دیگه!!

پانوشت2:آشفته بازاری است این روزها میان قلب و عقل و دوستان و دشمنان و صالحان و اصلحان!

خدا به خیر بگذراند!

پانوشت3:بابای ما خامنه ایست!

نویسنده:
: )
به خدا چند وقته میخوام از بلاگفا بیام بیان مشکل اینه که نمیدونم دقیقا باید چیکار کنم اگه راهنمایی کنید با سر میام:)
چمش ممنون از پیشنهادتون و لی گاهی نظر مخالفا رو هم باید جواب داد تا فکر نکنن که درست فکر میکنن!!
نویسنده:

من برات دعوتنامه میفرستم . فقط هروقت وقت داشتی پیگیری  کنی بگو بفرستم چون باید زود ادامه ش بدی باطل نشه!

 

تو نگران نباشی,من نگران میشم که یکی آمیگدالتو برداشته.
طبیعیه...
نویسنده:

: ))))))

 

 

بعضیها مارو با بعضیا اشتباه میگیرن...ارزوی دیدن یکی دیگه رو میکنن اونوقت ما هم کج میفهمیمو میذاریم پای خودمون...بسوزه پدر خامی و بی تجربگی...

این چند روز سخت میگذره بهم...گور بابای امتحان روماتو و گوارش...گور بابای خونه نبودنا...امروز دلم خیلی گرفت...ایکاش میشد بعضی سران سیاسی بی شعور  وسواستفاده گر ما یکمی به فکر این جوونایی که گول وعده هاشونو میخورن بیفتن

نویسنده:

آقااااااااااا  ! من نادمم .. آخه تقصیر خودته اسم نمیذاری اصلاً هم شبیه خودت حرف نمیزنی خب : ((

جایگاه شما اصن یچیز دیگه ست من چطوری بگم؟!

ببین .. دست رو دلم نذار ک خون ه!

بیشتر ازین سرانی ک تو میگی .. از خودی های تندرو و نفهم و موقعیت نشناس!

همین الان من آماده ام:)
نویسنده:
فرستادم به همراهت!
بابت دعوتنامه ممنون ولی نشد:((
دیدی چی شد؟!روحانی رییس جمهور شد به خدا فکرشم نمیکردم اصلا فک نمیکردم بالای 8 میلیون رای بیاره!
نویسنده:

       مشکل  اینکه باور نمی کنیم نداشتن تصور درستی از مردم بود .. و خیلی چیزای دیگه!

میفرستم به ایمیلت!

با تشکر این دفعه دیگه شد:))
نویسنده:

خواهش میکنم : )

ای کاش این دیدگاه افراطی شما یه روز درست بشه........
نویسنده:
       تا افراط و درست شدن از نظر شما چ تعریفی داشته باشه ..

انشاالله که به معنای عرفی و واقعیش هیچکس  افراطی نباشه ..!

دیدگاه شما

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی