اینجا ..

نو شدن زمان می برد ..

اینجا ..

نو شدن زمان می برد ..

اینجا ..

از آنجا شروع شد که من گفتم:
من اینجا -یعنی توی این فضای مجازی-
بیشتر خودم هستم ..
و شنیدم:
خب خودتان را عوض کنید،
خودی که به درد خدا نخورد، بی خود است ..
گفت خودش را می گوید اما ..
من را می گفت.
و از آن روز این قصه آغاز شده است
و این داستان ادامه دارد ..

سه شنبه, ۲۵ بهمن ۱۳۹۰، ۰۲:۰۸ ب.ظ

آفرین! بگوو : بـــجّــَـهــَــنّـــمــــ

 

هیچ حرف شعاری نمیزنیم ها .. البته که طبیعی و مهم هست که دوست داری همانی باشی توی ذهن اطرافیانت که هستی -یعنی خوبترش پیشکش- .. و اگر شد به آنها بفهمانی که شد اما اگر نشد توسل به همان جمله ی آخر اکیداً توصیه می شود ..

خصوصاً که آدمهای موجود توی گذشته ی شما که گهگاه چشم تو چشم می شوید هنوز شمارا همان می بینند که روزهای آخر از شما بیاد دارند .. حالا بیا و برای تک تک آنها بگو که تغییر تحولات زندگی تورا به کجا رسانده .. با عقل جور در نمی آید که هیچ .. باورش برای آنها که ندیده اند و نبوده اند سخت است خب ..

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۰/۱۱/۲۵
عین. کاف.

نظرات  (۴)

بی پنجره ای ، غریبه ای در وهمی / عشق است اگر از آن نداری سهمی

فهمیدن عشق عاشقی می خواهد / یک روز بزرگ می شوی می فهمی
سلام
خیلی خوب مینویسی..این تعارف نیست قرار دادن کلمات محاوره ای در کنار کلمات ادبی...بنظرم کار سختیه ولی از پسش خیلی خوب براومدی تبریک...
منم با نظرت کاملا موافقم من همینی که هستم میمانم...
پس به جهنم آنها چه میگویند...
موفق باشی...
نویسنده:
مدیر کدوم کافه ؟
.. ولا تهنوا و لا تحزنوا ،


فاستقم کما امرت ،..

ولو کره المشرکون !

صدق الله العلى العظیم .
سلام
هنوز عادت به نوشتن آدرس ندارم...شرمنده..
گفتم که تعارف نیست...
قلم خوبی داری...
موفق باشی...
نویسنده:
این کافه ی شمارو در مجامع عمومی نمیشه بازکرد
چه برسه که بخونم ببینم چی هست .. :)

دیدگاه شما

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی