اینجا ..

نو شدن زمان می برد ..

اینجا ..

نو شدن زمان می برد ..

اینجا ..

از آنجا شروع شد که من گفتم:
من اینجا -یعنی توی این فضای مجازی-
بیشتر خودم هستم ..
و شنیدم:
خب خودتان را عوض کنید،
خودی که به درد خدا نخورد، بی خود است ..
گفت خودش را می گوید اما ..
من را می گفت.
و از آن روز این قصه آغاز شده است
و این داستان ادامه دارد ..

چهارشنبه, ۱۹ تیر ۱۳۹۲، ۰۲:۴۰ ق.ظ

از این ترم ..

از این ترم همه یادشان افتاده باید یک دکتر "خوب" بشویم .. و نمی شود که همینطوری بی سواد بالا رفت و .. اصلاً از این ترم، خودمان هم عجیب متحول ِ دیدگاهی شده ایم انگار و نگران رنکینگ دانشگاه و رتبه های علوم پایه ی بچه ها !! و اینکه چه وضعی ست که سوالات هر ترم شبیه و بعضاً کپی ترم پیش است و بهره مندان از آن سوالات همینطوری هی یلخی بالا می روند و خدا بخیر کند آنجا که علم واقعیشان بخواهد سنجیده شود .. و از این ترم اصلاً همه انگار به خودشان آمده اند و راه حل را همین آخر ترمی کشف کردند که قطعاً در سخت گرفتن و آوردن اجداد دانشجوها مقابل دیدگانشان است و اینطوری شد که از یک کلاس 46 نفره 32 نفر ایمونولوژی را می افتند و .. باقی ماجرا گفتن ندارد که از این سیستم آموزشی قدر تمام 14 سالی که درس خوانده ام گلایه مندم و از خودم و تمام رفقا بیشتر ! که یحتمل باید اول هم علت را در خود جستجو کنیم و خوداتهامی شاید بیشتر به تغییر نسبی اوضاع بینجامد و اینکه اگر یک کمی جدی تربگیریم قضیه را و در طول سال یک کمی یادمان باشد که امتحان و پایان ترمی هم خواهد آمد و اگر که خوش نداریم که پیگیر این درس ها باشیم و کارهای مهمتری را برای خود وظیفه میدانیم خیلی بی رودربایستی عرض کنم که شاید حق با شما و آن کارها اهم باشند اما بروید شرافتمندانه قبل ازینکه دیر شود از پزشکی انصراف دهید و آسوده به همان ها بپردازید. اجرکم عندالله!
موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۲/۰۴/۱۹
عین. کاف.

نظرات  (۲)

(خوداتهامی شاید بیشتر به تغییر نسبی اوضاع بینجامد)

خوداتهامی اولین گزینه ست در کنار اینکه باید موازی همه چی درست بشه .
 
ینی موازی با خود بقیه چیزا هم درست بشه ...


باز که تو صورت مسئله رو پاک کردی...

عزیزم به این کارات عادت کردم که وقتی یه اتفاق بد و ناگوار اذیتت میکنه

 همه کارای دیگتو خوب یا بد وکار دیگرانو زیر سوال میبری که اخرش که چی و نباید و...

که وقتی یه درسو خیلی بد میشین و میفتین ربطش میدی به جلیلی و

وقتی جلیلی رای نمیاره ربطش میدی به اقای مصباح و

وقتی بعضیا یه کم کم درکت میکنن:)ربطش میدی به همه بچه ها...

ماکه همینطوری قبولت داریم.چه کنیم دیگه؟؟؟؟؟؟

نویسنده:

       هممم.. مارو بریز رو دایره دیگه عب نداره : )

(البته که تایید نمیکنم این جمله هارو !! )

دیدگاه شما

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی