اینجا ..

نو شدن زمان می برد ..

اینجا ..

نو شدن زمان می برد ..

اینجا ..

از آنجا شروع شد که من گفتم:
من اینجا -یعنی توی این فضای مجازی-
بیشتر خودم هستم ..
و شنیدم:
خب خودتان را عوض کنید،
خودی که به درد خدا نخورد، بی خود است ..
گفت خودش را می گوید اما ..
من را می گفت.
و از آن روز این قصه آغاز شده است
و این داستان ادامه دارد ..

جمعه, ۱۲ آبان ۱۳۹۱، ۰۶:۰۳ ب.ظ

عـ شـ قــــ (1)

باور نمی کنم اصلا وجود داشته باشه ..

صرفا یک خلاء باعث ایجاد این توهم میشه بنظرم ..

یعنی باور میکنی خیلی سعی کردم یجور دیگه بهش نگاه کنم؟

نشد آقا نشد .. آخر بررسی هر عاشقانه ای به هیچی جز اینکه یک خلاء باعث ایجاد این قضیه میشه نرسیدم.

حالا خلاء هر کسی متفاوته .. ولی شرط می بندم اگه اونو براش رفع کنی اصلا یادش نمیاد که آره .. یه روزی..

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۱/۰۸/۱۲
عین. کاف.

نظرات  (۳)

eshgh hast man ba tamame vojodam hesesh kardam
خب همینه!
یه نفر...یه نیمه ی گمشده!
بله...یه خلا!
خلا یک همدم...که من او را بفهمم! که او من را!

کاملا طبیعیه!

وباید هم پربشه!
شاید خیلی شعاری باشه!
ولی وقتی واقعا درگیر عشق آسمانی باشی...
عشق های زمینی لیاقت یه لحظه وقت تلف کردن هم ندارن,
اگه در راستای اون عشق آسمانی نباشن.
نویسنده:
"اگه در راستای اون عشق آسمانی نباشن."
خیلی حرفه ..
اصن ذوق زده میشم وقتی جدی حرف میزنی : )

دیدگاه شما

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی