اینجا ..

نو شدن زمان می برد ..

اینجا ..

نو شدن زمان می برد ..

اینجا ..

از آنجا شروع شد که من گفتم:
من اینجا -یعنی توی این فضای مجازی-
بیشتر خودم هستم ..
و شنیدم:
خب خودتان را عوض کنید،
خودی که به درد خدا نخورد، بی خود است ..
گفت خودش را می گوید اما ..
من را می گفت.
و از آن روز این قصه آغاز شده است
و این داستان ادامه دارد ..

دوشنبه, ۵ تیر ۱۳۹۱، ۰۲:۳۶ ق.ظ

هر شب 11 تا 12 کانال 7 !

 

یک چیزی تو مایه های آنتی بیوتیک است ها .. با یک شب دو شب جواب نمی دهد ..

خودتان یک دوره ای امتحان کنیدش

 برای دردهای دیگر هم استفاده شده ٬ در مواردی جواب هم داده .. 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۱/۰۴/۰۵
عین. کاف.

نظرات  (۱)

سلام
با رادیو هفت موافقم... اما با خیلی از آنتی بیوتیک ها نه
شما هم هر جا هستین موفق باشید
ایام مبارک
در پناه حق...

دیدگاه شما

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی